CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Thursday, November 6, 2008

Thanks God...I'm Still in Dis World....thanks 2 everyone...

huhuhu!!! cerah lakkk!! tgk jam.... aiyakkk kul 5.03pagi... pusing kanan...

me: nape dh bgn ni sayang?? awal lagi...(biase bgn kul 5.45pg)
en.cyg : (senyum... bgn dr katil gi bukak beg keje dia....)
huhuhu...tetet (sms masuk)....
{selamat hari lahir yg ke27.Abg doakan ayg dipanjangkan umur dan menjadi isteri solehah.}
me: Tq syg.... (hahahaha....sms ekk... malu ekk nak wish ngn mulut...x kesah laa janji syg x lupe...)

pastu pas dia kebek2 (belek2) beg dia... dia dtg bwk something...hehehheeh.... alaaaaa.... susah2 je tawww... malu i.... kad epi birthday + birthday present.... tq beri much tau syg!!!!! yg lucu tu... dia dh bagi kad pastu ckp... "alamakk..abg lupe sign laa...." ekekekek....xpe laa..x sign pun tau kad tu dr dia kan... hehhehehe...terus baca kad then open hadiah.... ngeh...ngeh..ngeh... "syg pakaikan laa.." heheheh.... terus pakai doeeeeee.................senyum ku smpai ke telinga tau pagi ni...actually aku x mengharapkan apa2 dari dia... yg aku harapkan ialah kasih syg dia utk aku sentiasa subur dlm hati dia... ku harap dia leh sentiasa membimbing aku...menyayangi diri aku seadanya...tp mcm yg makteh A.K.A zura ckp... rezki jgn di tolak... harus ku terima laaaaaaaa..........muAHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!! SYG ABG!!!!

aku sgt bersyukur sbb ari ni tuhan masih bagi aku tgk dunia ni lagi. bersyukur sbb dikurniakan suami yg memahami... ada mak ayah yg cayang sokmo kat anak pompuan dia yg nakal ni .. ada MIL & FIL yg spoting... ada kawan2 yg sentiasa bg sokongan, memahami, spoting... ada amirul n our future child yg menceriakan idup kami..... aku bersyukur gak sbb tuhan dh bukak pintu hati aku utk slowly berubah kearah kebaikan..terima kasih pd semua yg sentiasa mendoakan kesejahteraan & kebahagiaan aku.... :)




bgn awal kann... mesti laa mak pelik jer... masuk dpur mak tanye..."ape kena bgn awal ari ni?" hehehe...ku jwp ngan tersenyum2...."eji nak wish epi birthday..." mak pun terus ckp "aaaaaa....epi birthday kakti.., tp kul 8 nanti baru yaa..." aku kan lahir kul 8 pagi.... heheheh... mekacih mak....

1 comments:

AzuraNizam said...

happpy birthday..wuhuu..dapat hadiah apa tu yg sampai senyum kat tinga tu