CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Monday, November 24, 2008

:( i'm moody...

pagi2 td hati aku dh berat nak dtg opis... xtau nape...maybe sbb asben dah start cuti coz esok dia akan betolak ngan flight ke USM Penang... sengaja aku melambat2kan diri... sudahnya kad aku utk bulan ni ada 'bunge raye'... padan muke!! mencikkk.... intenet x leh lagi... sengal jap aku... adoi.. pe ke hel laa tenet ni.... kul 9 ada staff aku ajak p makan... sbnrya dh makan 2 keping oti canai pun kat umh td... tp sbb bowink aku turun gak laa... makan kuih 4 bijik.... naik opis balik.... kul 10 lebih en.cayang lak dtg... dia singgah nak amik kad jemputan kawin adik dia yg PIL pos suh bagi kat makcik & kazen dia... ari tu kitorg gi dah...tp xleh masuk lorong tu... ujan x henti2 ada air byk... kang jd motorbot lakk kete tu... so, ari ni dia nak gi jenguk laa kalau2 air dh surut...

ape kaitan ngan tajuk n3?? yer...aku moody sbb pas lunch td my immediate boss masuk bilik aku.. igt kan ada hot stori... dooohhhh!!! stori aku lakkk......... damnnn!!!!!! nape ngan aku??? well igt x pasal aku mengamuk sblm raya ngan one of opiser kat opis ni... yg dia marah2 aku, pastu dia buruk2kan immediate bos dia... yaa... dia ngadu kat bos aku pasal aku hempas ketas atas meja... nak dpt gmbaran sebenar my boss tanye sendiri aku pasal kejadian tu... aku bla..bla..bla..admit my 'perangai buruk' hot temper... then dia leh terima laa... dia x marah aku... dia pun tau pegawai tu mcm mana.. tp menghormati bos aku, aku tanye so, now en. Y**G nak saya wat mcm mane?? dia mintak aku mengalah, gi minta maap... dia ckp mengalah x bererti aku kalah... ok... so, till now aku dok mencari pegawai tu utk minta maap... hati aku sakit bila mengenangkan dia mengadu kat boss aku time2 org tengah sibuk nak buat penilaian tahunan (SKT)... korang rase leh meng'effect' kan x markah aku??? hati aku gundah gulane ni... sedih.. dah laa esok nak kena tinggal... :(

0 comments: