CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Sunday, November 16, 2008

n3 merepek...

pagi2 bgn goreng cucur udang utk en.cyg... ari ni dh cuti sekolah..lambat sikit x pe sbb insya allah jln x jam... smlm ada insiden terjadi kat umh... buat aku sadis sepanjang mlm... smpai drive td pun air mata masih bercucuran... sib baik smpai opis aku dh leh control emo aku... insiden smlm wat aku rase malu sendiri ngan asben aku... anyway, aku salute dia masih tenang terima keadaan cam tu... kekdg org x tau nape aku jd begini.. org x tau nape jiwa aku sentiasa ada perasaan memberontak... aku harap lepas dia tgk keadaan smlm dia akan lebih memahami diri aku... pernah terlintas kat dlm hati nak gi jauh dr semua org... satu tempat yg xde org kenal aku... nape nasib aku cam ni... hati ni rasenye sayu jer...mkin susah hati memikirkan nanti en.cyg nak gi kursus intensif kat ngan 3 minggu kat penang...xlama dah...25hb - 16hb/12/08 ni dia xde..mau aku ilang arah jap... 3 minggu dia x de nanti for sure sunyi idup aku...aaaaaaaaaa...............aku rase nak menjerit je skrg!!!!!



p/s: sila jgn pedulik aku... aku perlu tempoh bertenang skrg......

1 comments:

AzuraNizam said...

apa kes..sila cerita..hikhikhik..