CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Saturday, November 8, 2008

jgn kutukss yaaa..........

actually aku x cdg nak publishedkan birthday present yg en cyg kasi...takut ada yg salah paham... tp azuta suh buh..dia nak tenok... lalu ku letak kan gak laaa...sori ekk, xdo niat nak nunjuk2.... aku x pandai nak ckp "nak tu...nak ni..." mak pesan kita x elok mintak2 ni.... ape je yg org bagi kita terima... dr dulu aku suka usaha sendiri kalau nak beli brg2 ni... hehhehe... sbb mak pesan lagi.."jgn terhutang budi, nanti tergadai bodi.." ni xpela kan nak terhutang budi kan...wahahahha...


kad epi biryhday... en cyg ni malu2 romantik gitu...ayat dia kat dlm kad tu sgt touching ok.... rase di hargai....


hehhe..ni laa hadiah thn ni...thn lepas dpt jam tgn..masa tu x tawen agikk...dia baru ushaa2 guwe... ekkekekek...

aku sbnrnye terkezut bila dia bg gelang ni... iyo laa mmg laa nampak kocik...tapi emas kan mahal... sian kat dio... lagipun kawen bulan 2 ari tu dah dpt.... actually masa tawen ari tu wit hantaran aku guno untk beli gelang + rantai... huhuhu... sini adat nye mcm tu... duit hantaran utk anak pompuan 1 sen pun keluarga x amik... semua dpt ke anak pompuan tu... tp duit tu x leh wat mende lain..kena beli brg kemas... tu yg buat aku moncong jap time tu... fyi,acikk kureng berminat time anak dara dulu ngan brg kemas ni... hehhehe.... gelang tangan tu sblm ni pakai tiap2 ari...tp skrg accikkk tanggalkan..sbb kan slalu main2 ngn mirul... dokong2 dia...abis aku tgk calar balar badan dia kesan bergeser ngan gelang tu... utk keselamatan dia...ku tanggalkan laa dulu gelang tu... penah sekali en cyg tanye nape bdn amirul calar merah2... aku ckp kena ruamm...wahhaha..padahal penangan gelang tgn tawen nyer pasal... yg mcm ni xpe laa pakai kan.. yg ada batu2 tu abis laaa bdn anak.. xkan sbb nak melawa abis bdn anak calar balar...hehhehe...jgn kutukss yaaa.... accikk mmg low profile..utk abg...thanks 4 everything yaaaaa.........mmuahhhh!!!!!!

1 comments:

AzuraNizam said...

wa..canteknya..

~ejie kita pon nak satu gak..plsss