CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Tuesday, November 18, 2008

haiyokkkkk!!!

pagi td ok jer angin aku... siap leh tlg en.cyg wat buku aturcara utk program GEMPADAH Pasir Mas lagi...... petang2 gini pale & hati aku sakit je tgk kertas2 keje org daerah hantar.... haiyokk!!! spoil mood aku... semalam dh ku explain kat bos dia supaya suh anak buah dia ubah balik kertas cdgan tu... bukan ape kan bos sini tanye nape gitu...nape gini... aku gak nak kena jwp dulu... pastu kalau budget x approved korang gak parah kann.... plzzzzzz.... check dulu betul2... haiyokkkk!!!! sudahnya bila tensi mulaa laa aku nak makan... dah sms en.cayang suh tlg tapau kuehtiaw lakna utk dinner.. kedai yg aku sokmo singgah petang2 tu xde wat makanan panas2 gitew... geram ni!!! :(

1 comments:

raisha rahim said...

kenapa geram,sian akak,sabar ye kak