CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Tuesday, November 25, 2008

can u c that????

kan smlm aku moody kat opis... tp mlm td aku & en.cayang sgt2 hepi tau... sbb??? sbb nie......
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

nampak x?? hahaha... teka tu bhgn mana??


well, utk makluman korang biase aku check-up kat gomen nyer klinik... aku xdpt tgk movement bb tau... x tau nape..kurang facitilies ke ape.... tp everytime check-up nurse ckp bb sihat.. smlm kitorg dpt tgk sbb aku ajak en.cayang teman aku gi klinik private... biasa kalau yg normal check-up aku gi sendiri je.. en.cayang x teman laa... sbb aku kesian appointment aku slalu hari rabu... sah2 hari rabu dia nyer turn utk gi mahkamah... lagipun doket joo klinik gomen tu ngan umh aku... malam ni aku x kira aku nak nak tgk gakk bb lam peyut aku ni... kitorg smpai klinik tulum bukak agikk... pastu nampak dokter dtg aku terus cepat gi dpn pintu klinik... kitorg no.1 tau... heheheh..... macam2 aku tanye dokter... xpuas ati kan ngan klinik gomen... en.cayang pun excited je dgr penerangan dr dokter tu...dokter tu baik tau...satu per satu dokter explain... nampak paha dia...nampak pale dia..nampak lutut dia.. kaki dia... tangan dia... huhuhuhu...sgt seronok tau....... pastu aku tanye dokter bb sihat x? dia ckp alhamdulillah semua ok... dokter ckp tgk ngan keadaan skrg aku yg x de byk songel pasal makan probably bb tu berat over than 3kg... erk??????? berat x aku tanye dia? leh salin normal x? dia ckp ok leh salin normal sbb aku tinggi... tinggi ke aku??? cam pokok bonsai je aku rase.... tp yg penting dia sihat & sempurna...ni aku dok bwak gambar ni kehulu ke hilir... pas gi klinik terus aku ajak en.cayang gi makan MEE KG.PEK!!! huhuhu..best tau mee dia... pas makan cepat2 balik x sabar nak stori mori kat parent lakk.... yup, my parent pun teruja gakk...heheheh.... i'm heppi last nite...... but now i feel lonely...
:(

3 comments:

AzuraNizam said...

et..girl ke boy nie..bestnyerrrrrrrr.....

Etty said...

zuta teka laaa...cepat kita men teka teki... :)

AzuraNizam said...

ala..girl la nie yek..cepatla gtaw..mteh kat office takde ym..
mlm et online la..msg dulu..nanti zura online tenet..wa..rindu plak nak chat ngan et