CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Saturday, November 8, 2008

jenjalan kat opis abg....jumpe mesin ayam....

last week en cyg dh wat operasi tangkapan.. operasi tangkap dak2 penagih dgn bantuan Unit Antidadah Sempadan(UAS)Rantau Pjg...bila ada tangkapan sure kena bukak IP (investigation paper)...petang tu dia dh balik lmbt...biase dia smpai umh dulu...igt dh beres keje nye sbb balik lambat dh kann..dia ckp x siap lagi...dia nak gi opis balik pas magrib...dia ajak aku ikut skali..ye laa nanti kena dok sorang2 kann... pas magrib aku pun ngikut laa vontot diaa gi opis dia... kat tangan ada tin kerepek dlm poket ada cokelat... kang lapar lakk...hehehhe... aku kan berbdn 2.... mulut asyik nak menguyah jer... dia ckp IP x siap lagi..perintah mahkamah pun x siap lagi...esok ada kes lakk..so, aku pun tawar diri nak tolong taip perintah tu... semetelah laa aku x pernah wat perintah mahkamah ni..aku kan dok pejabat negeri..mana laa menda2 ni... ni baru nak belajar.... dia kena taip tau... taip guna mesin ayam patuk padi........huhuuhuh....

gigih menelefon utk mendapatkan info....IO baru 1st time bukak IP kannn..

isteri sapa la ni... dlm mulut penuh coklat... wahahhaha

IP paper... xleh tunjuk...RAHSIA... aku pun xleh baca... dari jauh je aku leh tgk...

ni laa mesin ayam patuk padi.......
huhuuh..zaman ni masih guna mendalah ni... satu-satu aku tekan.. xleh salah taip perintah mahkamah... salah 1 je huruf... ko kena taip balik... hasilnye mlm tu rosak 1 borang perintah.. ekekke... oklaa kan 1 je... 1st time tiap perintah...


aku siap taip perintah,dia x siap lagi wat IP..huuhuh... sib baik aku x jd IO... dia tgk mata aku dh merah2..dia ckp nak titun dulu kat kusi x pe... aku ckp xpe leh tahan lagi... kul 10 lebih baru balik... terus solat isyak pastu bummm...titunn...

0 comments: