CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Wednesday, November 12, 2008

part of my job...

huhuhuh.... ada org tanye ape tugas2 aku... well, selain kena siapkan report rawatan pemulihan, in charge program... aku gaks kena amik urin orang... huhuhu... harus laa turun padang kan kalau kita nak urin org pompuan... coz xde pegawai pompuan lain kat negeri ni... masa amik urin kena ada pegawai yg tengok keputusan strips urin tu.. ala... strip tu cam test urin peknen tu.... bezanye kita nyer strip utk chek dadah yerrrr... aku dibantu laa oleh pembantu2 lain... kat bwh ni ado gambar2 aku nunggu air kencing orang...pintu tandas sepatutnya x leh tutup...tapi kitorg ni x laa kejam sgt... haku ngn member decide pintu leh tutup tp x leh kunci... pastu ada laa pembantu kena jd tukang jaga pintu tu... takut ada lakk yg menipu kann... yg nak di urin tu budak2 baru lapor diri ari tu... huhuhuhuhu..sib baik haku x wek2 masa tgk urin tu... tu dh 4 bulan lebih kalau x silap... hehehe... peyut aku cover agikk kann... tarik napass dalam2 cover peyut...ekekek...










p/s: keje lama haku hari2 kira duit...keje skrg kira botol urin lakk...huhuhuhu...

0 comments: