CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Thursday, November 27, 2008

lonely....

cam ner nak ckp yer... rase lonely sgt... baru 3 hari... rase x bermaya jer... harus kuat semangat sikit... bukan dear gi enjoy2...dia gi blajar.... tp aku sgt terasa bila dear x de kat cc aku...

pagi
- xde org kejutkan haku cam biase... bukak lampu....
- xde org tolong start kete utk haku... tlg bukak pagar...
- no more morning kiss dr yg tersayang...

petang
- smpai umh je xde yg setia menunggu kat tangga umh @ kat kusi... kekdg dear sambut smpai kat kete.. :( (nie yg wat aku sgt terasa ok)
- xde tangan dear nak salam...nak kiss haku...
- xde org nak citer2 kat aku...

malam
- xde org mintak aku wat air sirap / teh tarik...
- xde lengan aku nak pinjam wat bantal.... xde orang nak betulkan selimut haku... :(

skrg, air mate haku dh mula bertakung........miss him so muchhh!!!!!!


sgt sadisss..... :(



sayang...ti rindu sgt kat sayang!!!!!!!!!!!!!

2 comments:

ARIBA said...

alalala...siannya...kita pun haritu kene tinggalkan camtu gak...3 minggu...takpe..sabar jek ar..tak lama..nanti balik ar tu...;-)..

Super Nia Hana said...

hhuhuuhu
ciannnnyaaaa
sabar arrr et

ina pun rasa cedih gak arr...

**ye ye ye..ina tau agak kepoyoan ina nih ahahahaha