CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Wednesday, July 23, 2008

tagging agikkkkk!!!!!

erk... minggu ni 2x kena tagg.. huhuhu... ok aku wat ekkk....

Nama-nama timangan:
kat umh : tie, kakti, ET & totie
member2 : ET @ ET ALIEN... (huhuhu... smpai setengah2 member lupe name betul aku)
abg : hehhe..rahsia aaa...

Anda seorg yg:
sama cam zura...Unpredictable…kadang2 mood okey..kadang tak hokey.. cam ombak... ombak jahat...

Insan teristimewa
My Hubby
My Parents & PIL
My Bro & Sis
My Prenzzz

Lagu kesukaan anda:
mmm... lagu ekkk.. ntah laa.. kbykkan nye suka lagu rancak2.. kekdg layan gak lagu slow2...

Makanan kesukaan anda:
xtau laa... semua makan.... tp pastput x brp suka...

Warna kesukaan anda:
pink..(wakakak... xtau bila laa aku muler layan kaler ni)
biru..
kuning...
cokelat...

Sikap yg membuatkan anda stress:
owang lepaskan kemarahan kat aku, & bukan aku penyebab kemarahan dia.. waaa... tensi oooo..

Tiga benda yg mesti ader dlm beg anda:
Purse,Handphone...ala ada 2 tu jer... x caya tanye zura... mane ada aku bwk mende lain.. org tgk henbeg aku pun org gelak... kocik bonar.. muat2 2 brg tu jer...

Kali terakhir anda menangis dan krn apa:
mmm.. last week kot.... tensi teramat sgt... rase nak hantok pale kat dinding mase tu... sgt2 tertekann...

Orang yang bernasib baik kena tag ialah:
Ina/kak ary/kak ai/erni

1 comments:

Super Nia Hana said...

cit..berapa kali nk kena tag daaa...ina dh kena..tp tak wat lg
ahahahahha