CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Wednesday, July 16, 2008

karangan pendek: LUAHAN AKU SEKEPING PAPAN TARGET!!

aku adalah sekeping papan target.... papan target ni kegunaan dia biasenye org baling2 dart.. x pun leh gak org guna kalau nak menembak @ memanah... papan target leh jugak digunakan utk melepaskan geram...dah nama pun papan target jd aku selalu menjadi sasaran utk org lepaskan perasaan mereka... aku pulak sbb aku ni papan target jadi org anggap aku xde perasaan... ye laa yg ada perasaan ni manusia jer.. aku mmg papan target... skali skala dijadikan tempat lepas baling dart x pe... kalau tiap2 hari?? huhuhuhu... belubang dah aku nye badan... hello.... aku ada perasaan gak tau... sakit tau...tapi tu laa sbb aku papan target, jd kena baling ngan dart mcm2 mane pun kalau aku sakit aku x kuar suara... dalam ati je kot... dah belubang2 dah badan aku ni... diorg dok baling gak... kang tembus lakk kang... sian aku... hehehe sian kat diri sendiri... aku sgt2 laa berharap ada prihatin sikit... kalau sakit ngadu kat dinding @ frame.. dinding slalu suruh aku besabar... sekarang dinding xde..... frame je ada... frame laaa dok pujuk aku... suruh sabar...ye.. aku akan terus sabar slagi aku terdaya... pada dinding, aku harap dia cepat pulang... frame time kasih sbb dari dulu setia mendengar luahan hati aku...sekian saja luahan aku sekeping papan target...

2 comments:

AzuraNizam said...

bahasa campur2..tak bagus..jalan cerita kurang jelas..sila refer buku teks b.melayu untuk lebih panduan yer..saya bagi Bminus..cheewahhh..lariksss

Super Nia Hana said...

ahahahahahha
zura punya komen mmg kasi pecah perut da...

anyway..et yg ganeh manja
jgn la rasa camtuuu
kuat kan semangat
ni hari org yg baling dart
bila sampai hari papan target
siap arrrr....

apapun..ina selalu duk geletek baby kt bawah nun..comey dgr dia gelak
ahahahahaha