CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Thursday, July 10, 2008

me & my mood....

Fuhhh..fuhhh... husyyy... dah berabuk blog ni... yaa... kat ngan 1 bulan x update pape kan... byk mende dah jadi.. it make's me so sick... aku tensi... aku geram... aku serabut.. aku letih... huhuuhuh... ape yg wat aku jd mcm tu?? aaa... x yah citer laa.. biar laa rahsia... mood aku pun jap ok, jap x ok... yg aku tau aku nak rehat!!



mmm...minggu ni masuk minggu ke-9 dah... alahan?? mmm... kekdg aku ok.. tp kekdg x ok... especially mlm laaa... pas mkn mesti wek2.... pastu aku mmg asyik letih jer... selera pun xde sgt... xtau nak mkn ape.. tp aku perasan aku suka tul makan kfc & roti canai... b4 this xde laa aku suka sgt kfc tu... kalau time spinster dulu member2 puas laa pujuk aku ajak gi mkn kat fastfood... aku kureng gemar fastfood ni.. ni bila peknen suka lakk... urusan umh pun byk aku mintak my hubby tolong wat... "abg tlg wat tu...., abg tlg wat ni...." tu je laa ayat aku...sib baik dia jenis ringan tulang... x pernah sungut pun... thanks my dear... aku x tau..maybe last 2 week lagi mental aku x stable... so aku rase dia meng'efek' kan fizikal fitness aku....huhuhuhu... masa ni aku insaf diri sikit... mcm ni rupenye mak aku rase masa ngandungkan aku... letihnye... muntah2nyer... sian dier.... yang aku besau2 ni suka bnor cari pasal ngan dia... hhuhuuhuh.. kekdg bkn ape pun.. aku suka layan kepala angin aku... tu slalu mak makan ati kot.. huhuhuhu.. mak, ti mintak maap yer.. sokmo wat mak susah hati...forgive me mum...

smlm ada majlis salam perpisahan utk pengarah... yaa... dia naik pangkat & di tukarkan ker HQ.. aku actually x berapa nak gi sgt majlis tu... sbb aku x brp sihat mlm2 ni... tp aku pakse diri aku gi.. xmo dia ckp aku boikot dia kerr... dlm kete aku dh mula x selesa... "abg, nti smpai kat resort tu berenti tempat yg paling dkt ngan toilet..." yaaa... smpai je aku terus terkam ke toilet... bushhhh!! abis kuar semua oti canai td.. menu kat sini lakk ala2 bbq.. ok, kena ngan selera... tp x lama pun aku simpan isi tu lam perut..pastu aku kuarkan balik... makan muntah..makan muntah... tu yg buat aku keletihan aku rase... cepat laaa abis penyakit ni..... x slesa sgt...

0 comments: