CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Tuesday, July 22, 2008

2 hari lagi...

huhuhuhu... 2 ari lagi den ado interbiu... dan preparation lum wat.. stakat sediakan dokumen2 yang diperlukan saja...ilmu di dada enggak ada... actually nota2 dah ku kutip sebenarnya dr member2 yang sudi membantu... thanks to sarinah & ct... hehehhe... cuma lum baca seperti yg di mentionkan sblum ni... ya ammpunnn.... nape laaa aku pemalas tul... kekdg terpikir aku cam ner aku leh abis complete blajar ngan perangai aku malas tahap cipan... erkk..cipan gak yg besalah... ntah laaa... heheheh.. last month kan aku kena gi kursus BTN... pakaian rasmi sepanjang kursus cume bju putih & kain itam.. cam dak sekolah... aku gi beli kat pasaraya BILAL je baju tu.. 15 hinggit... tersengih2 aku bila nak beli baju tu... sales girl tu tanye baju utk sape...besar mana budaknyer.. aku ckp budak tu besar saya ni... igt x de saiz... ekekekek... jgn x cayo... ado lagi saiz den ni... dengan bangga aku ckp kat abg, "eee... maknanye x laa gemok sangat lagi... pastu leh masuk sekolah balik ni..." abg gelak jer.... ni ada sekeping gmbr dak2 sekolah yg aku tgk ada iras2 aku jer... ekekeke cube korang tgk..ada iras x??ada kann... ekekekek...


cam ni laaa lebih kurang aku zaman sekolah dolu2... ekekeke...


***********************************************


ari ni kat opis stakat ni leh aku ckp aku tenang... hehehe.. bos baru stakat ni aku tgk ok je.. x beri masalah pun... xbyk ckp.. itu yg aku suka... cuma yg aku x tahan org kat luar tu dok gi mari2... pening aku tgk dr dlm.. huh?? bz?? yer ker?? kena letak notis gini kot... ngehngehngeh... jahatkan aku??

0 comments: