CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Tuesday, July 15, 2008

damnnn!!! hate this feeling....

huhuuhu... actually aku skrang mood amat laa huru hara.... moody jer... sbbnyer??? sbbnyer aku tensi abg kena gi kursus induksi... aku tau dia dh cuba arrange supaya both of us dpt gi kursus tu sama2..tapi xde rezki aku lagi nak gi kursus tu... aku hantar dia smpai kat opis ari sabtu lepas... pastu dia nek van gi kl skali ngan 4 org lagi peserta lain... lama lak tu kursus...12 ari.. pastu balik kursus jap, 3 ari kena gi conference kat USIM... maknenye smpai akhir bulan laaa aku sengal cam ni..... eeeeeee... menci!!!!!! yee...aku tau dia x de pilihan... kursus tu wajib untuk confirmation... tapi x tau laaa aku tensi tul... bukan x pernah dia gi kursus... dah biase pun... agaknye sbb aku tgh peknen ni maka aku amat laaa sensitif... jiwa2 gitu... sunyi doee... patut laaa masa aku gi kursus btn ari tu dia asyik sms suh balik... baru aku pahamm dia sunyi... aku lakk semenjak 2 menjak ni byk begantung kat dia... coz aku btul2 x larat layan alahan aku... aku basuh baju, dia laa tukang jemur, tukang angkat... beli makanan pun dia... xde dia terase tul aku... dear, cepat laaa balikk!!!!

zohor td dia sms tanye dah makan lum... dah study lum... dah wat resume lum... semua2 lum... kecuali makan.. makan pun aku x brp ada slera.. makan muntah..makan muntah... huhuuhu... berat pun dah susut 2kg... dia suh aku study & wat resume coznye aku ada interbiu 24hb nanti.. actually aku dah kumpul nota2 dr member2 librarian.. bace je belum... korang tau kan aku ni amat laaa malas membaca... aku sendiri pun x sure sesuai ke x aku jd librarian sbb aku sendiri x brp minat membaca... asal baca aku tido... dari zaman studi sampai laaa skrg aku x ubh perangai aku..beza ngan abg...dia suka tul membaca... suratkhabar wajib baca tiap2 hari.. aku?? seminggu skali pun malas... kena lakk skrg aku asyik rase letih jerr... pantang ada masa terluang, aku nak landing jer... kat opis pun sib baik keje x byk.. dak2 bilik aku pun sorang gi kursus sama ngan abg... sorang lagi jrg lekat dlm bilik... suka kuar2... so, kekdg aku curik2 tido jap... ngantuk sgt...

sape lagi dpat interbiu s41 pustakawan??? yang SPA... stakat ni aku tau zura, ima & kak ary... lain2 sila laa bg tau mana tau leh kongsi2 maklumat...

1 comments:

nifalnin... said...

hi et.. wah... lamer dah x dgr citer... et peknen yer.. alhamdulillah.. so, klu et mai putrajaya nanti jgn lp msm nieza key.. leh kite jumpe... take care et..