CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Wednesday, July 23, 2008

nasib tul laaa....

yaaa... tu diaaa... smlm lagi 5 min nak balik... masuk seorg hamba allah ni dlm bilik aku...

HA : tie.. amik ni (gambar pasport dia)
aku: erk??
HA : amik ni..gambar ensem saya...
aku: erk.. ok... nak wat per ni??
HA: tie, awak tolong wat kat saya business card!
aku: business card mcm mane?? (dlm hati, ape lak aku yg kena wat.. aku bkn designer.. p laa kedai suh kedai yg wat...)
HA: awak buat mcm ni.... (conteng2 kertas, mcm customer dtg kedai nak suh kita design mengikut kehendak diorg) wat cantek2 tau!!!
aku: (tengok kertas cnteng tu.. dlm hati erk??? ni personal punyer ni) mmm... nak bila? esok?
HA: esok sy x de... awak wat laa...nanti saya tgk pastu saya ejas...
aku: ye laa... (dlm hati dh menyumpah2 ni)

terus dia blah laa... aku dh mengomel dlm hati ni... tp xde pilihan... ape? nak tgk yer business card yang dia suh wat.. ni aku wat cincai2 jer... lantak laaa.. bukan keje opis... aku buat sbb aku xde pilihan coz dia tu pegawai atas aku pastu lakk kwn ayah aku... eee... kalau leh tuba dh lama aku tuba org ni... tp ayah asyik suh aku sabar & sabar... kalau aku citer kat abg, alamat aku lakk kena tembak... "nape buat?dah tau bukan keje opis..." jadi aku x de laa mengadu kat abg.. aku kunci mulut.. ni laa hasil aku buat cincai mincai tu... korang jgn gelak.. tutup mulut tu... kena kang...


see... now korang tau x nape aku bengang & x mo buat!! wei... aku bukan keje utk parti... hampess tul!!



seharusnye dia ni berenti je laa keje... jd wakil rakyat... mmg aku langsung x respect kat dia.. mintak maaf laa, even dia pegawai atas aku, aku mmg x respect.. aku sabar ngan dia sbb dia kwn ayah aku... kalau x aku dh lancar perang... nasib aku kena keje bwh seliaan dia... dulu suh aku taip iklan keje untuk jwtn kosong kat kampeni dia... see.. ada kampeni sendiri.. kat opis suka potostat keje2 personal dia.. what 2 say... dia besau dari kita... skali skala aku smack jugak ngan mulut kat dia... aku benci tgk dia nyer penampilan... ye laa dia opiser... tapi selebet giler... stokin x pakai, bju kedut2, bju x tie-in.. huhuhuhu.. sakit hati aku tgk org selebet ni... xde ciri2 opiser langsung... most of the staff kat sini pun kurang respect kat dia.. dia ni layak apply 41... tapi x mo.. takut kena kuar dr kelantan... mak ckp kalau mcm ni dia... baekk x yah keje laa.. susah kan org.. huhuhu.. k lah.. free2 aku dpt dosa ari ni... wat keje x ikhlas...

0 comments: