CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Thursday, August 28, 2008

yeahh..yeahhh....

sgt suka ari ni...biase lerr ku kena tinggal lagi... en.cayang kursus di langkawi.. dia gi ari sbtu lepas.. ha'ahh..ari aku exam tu... malam tu aku hantar dia kat KB.. naik bas jabatan depan opis.. ramai yg pegi... ketua2 pegawai + pen. pegawai yang dok daerah..aku kan dok negeri.. x dapekk laa itutt.. tahun lepas kitorg gi langkawi gak...kursus sama2...tapi masa tu lum tawen... igt dpt ituttt.. x dpt gakk... xpe laa... esok dia smpai je nak ajak dia gi jenjalan kat KB Mall... hikhikhi... gaji dah masuk maaa... actually x sbar kan ape.. b4 dia tolak nak gi kursus tu ada laa drama2 kann.. aku laa tu wat hal... tp dia rilek jer... ku yg emo... pompuan peknen..korang paham2 laaa... huhuhu...tetiba aku nak suh korang paham jiwa pompuan..padahal dulu aku pun x paham jiwa pompuan... now, dh ok pun.. x de nak majuk lama2... giloss ape nak majuk lama2... kalau aku majuk lama pun x guna gakk... sbb en.cyg x pandai pujukkk...kan cayanggg?? ok laaa...... jumpe agi nanti... ku lum semayang zohor agi.. tadi ujan lebat...x dpt nak masuk opis..dh masuk ni..malas lakk...huhuhu..sungguh x baik nyer perangai... baby... awak jgn ikut perangai ni tau... rotan nanti esok2 kalau malas... wahahaha...

1 comments:

Super Nia Hana said...

ahahaaha
pesanan yg last tu nampaknya sunnguh ikhlas sekali et

baby et, nnt jumpa auntie ina ye cayang
baaaanyak kita leh sembang
ahahahaha..
*ngusik et