CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Sunday, August 3, 2008

sian.. lalink x sihat...

ari ni cyg aku tu mc.. dah 2 3 ari ngadu sakit pat yg sama... mula2 ajak pi klinik x mo.. nak gi beli ubat je kat parmasi.. aku ikut je laa... tp ubt x parmasi tu x bekesan kot... smlm dia sendiri beriya2 nak gi klinik... tanye dia nak ku teman ke?? angguk2... sian... x tahan sgt la tu.. kul 9mlm smlm kuar laa aku teman dia gi klinik... dia mmg beharap doc bg dia mc.. beriya2 nak mc.. tp x pandai mintak... skali doc offer tanye nak mc ke x?? off course laa org tu laju jer jawap "ok gak"... balik umh terus dia mkn ubt.. aku suka tul tgk dia... bab2 makan ubt amat laa bedisiplin... x mcm den.. den mmg malas... mmm.... pastu dia terus tdo... sian dia nampak x selesa..

kan dpt mc patut dia rehat laa kan kat umh... alih2 pagi td dia bgn awal dr aku... pastu siap awal dr aku... katanye nak gi KB gak nak settle urusan kete dia... mmmm... mula2 plan nak gi asing2 aku x mo dia hantar..takut dia kena jemput nanti... tp pastu dia ckp dia nak tlg hantar... hehehhe.. suka laa aku kann... sbb dia cuti & hantar aku then kitog plan nak gi bukak kad merah... daftar kat klinik ibu & anak... wahahaha... cam x sangka aku leh gi klinik ibu & anak ni... tapi hampa... xdpt daftar kat KB kena wat kat PM gak...coz aku dok PM... xpe laa...ari lain aku wat.. dia hantar aku balik opis b4 that minum pagi sama2...then terus dia gerak gi PUSPAKOM, pastu JPJ... tp x dpt settle gak.. ape laagi...hangin laa dia 1 bdn... ape syg ni... asik nak mengamuk je... slalu kalau dia ngamuk2 aku diam jer... kekdg wat muka bodo... pastu dia gelak sendiri tgk aku x mo layan... ekekekke... igt nak lunch ngan dia..tp tu laa dia cam nak kejar lagi urusan dia tu... dia sms ckp nak tapau je kat aku.. xpe laa... tapu pun tapau laaa...s,o den pun order laaa "laiceekang sejuk 1, bubur nasik 1" wahahahha... dr semalam nak laiceekang... dpt je td terus aku sebat 2 benda tu....cedappppppppppp!! yess... dpt gak makan laiceekang... ni aku still senyum2 sbb dpt mkn mende tu.... td nampak dia tapau 2 3 bungkus lagi laiceekang tu... yeyeyeyey.... kelik ni makan lagi.... pelik ekk nape nak sgt... sbb kat PM xdo kedai jual laiceekang... susah sgt... ada kat KB je... aku malas laa smlm dtg KB smata2 nak makan mende tu jer.... hehehehhe... suka2...dpt laiceekang.... sib baik dpt gak, kalau x frust lagi aku... ari tu nak tauhu bakar seksyen 11 x dpt gakk, dpt makan yg kat kedai lainn... pastu nak berger kedai yg kat tepi jalan depan kedai beskal tu x dpt gak... dpt beger kedai lain... sib baik laa jenis makan pujuk.. x dpt yg aku nak tu pun kalau ganti ngan yg lain aku ok jer... hopefully bb aku ni pun nanti senang dipujuk... ada member mase peknen siap nangis kalau x dpt makanan yg dia nak... ok laa... nak pi semayang jap... pastu titun jap..rehat lama ari ni... yeyehh!!!

0 comments: