CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Sunday, August 3, 2008

hari mengemas....

smlm pagi2 aku antar borang keje kat PPAK... pastu balik singgah laa umh sewa yg kitorg nak sewa tu... actually dah deal elok dh ngan tuan umh tu... ada masalah komunikasi then tuan umh tu ckp dia igt x mo sewa dah... lorrr.... kan dah ckp ari tu mmg jadi.. ku pandang je muka abg... "mcm ner bang?" dia ckp xpe laa xde rezki... balik umh aku buat teh tarik kat dia pujuk ati dia kot2 dia frust x dpt umh tu...pastu idang then aku terus bummm tdo... huhuhuhu..penat sihh.. aku pose semlm... pose ganti... pastu dia pun join buumm jugak... bgn2 tido dia rajin lakkk wat operasi... aku skadar memerhati yaaa... mmg x larat... dia kemas bilik kitorg.. mmg aku x larat sgt skrg... slalu aku mintak maaf ngan dia sbb aku akhir2 ni kurang menggemas... sbb aku x tau nak kemas mcm mane... bilik aku dh terlampau byk brg... kan masa nikah ari tu dpt byk sgt hadiah.... x tau nak susun dah... umh lakk dok ngan parent mana aku nak letak.. sumbat2 lam bilik laaa... penuh bwah katil tu dia susun... berpeluh2 aku tgk dia mengemas... punggah brg tu... punggah brg ni... pastu rajin lakk nak betulkan areal tv bilik kitorg... dh ckp x yah buat..nanti panggil upah org.. degil... nak wat jugak.. so, aku biarkan laaa...heheheh..last2 naik balik umh ckp tangga tu berat...kan dh ckp.. awak tu keje pegang pen...dok dlm ekon... mana laaa biase wat keje2 berat ni.. aku gelak je.. anyway, aku salute laa at least dia nak cube gak kann... pastu dia amat aaaa ringan tulang... tu aku syg tu...

alaahai risau pulak aku tgk dia ari ni... non stop..rehat td je jap.. kang demam nanti.. aku tau sgt dia kalau siang terlampau aktif mlm mula laa sakit pale... ptg ckp nak basuh kete... erkk.. aku pujuk dia mcm2 x nak bagi dia basuh kete.. mmg kete kitorg comot giler... tapi kang nak kete lawa tp smpai suami sakit2 x mo gak aku... aku ckp esok je basuh hantar kedai... sib baik dia x jadi basuh kete... kan betul mlmm kena bwk dia gi klinik... ubat kat parmasi x bekesan...

3 comments:

Super Nia Hana said...

alahai ..hubby et tak sihat ekkk
cepa2 la sembuh
cian et wat keja umah sorang2

susah ok nk jumpa lelaki yg tak reti rehat neh
selalu pompuan je wat keja kan
huhuhuhuhuh

Etty said...

haah ina... ari ni dia dh masuk opis..

mmg terlampau rajin... mintak tlg wat pape jrg dia tangguh2... terus buat... buat et risau lak.. kemas2 ni et tgk dia lagi rajin laa dr et.. cuma tang lipat kain huhuhu... kalau mintak tlg lipat dia ckp tlg tgk je laa ek.. alasan dia lipat x lawa...sabar je laa...

Super Nia Hana said...

ahahahahha
yeke
ina nk kena cari lelaki yg tahu masak nasi dah la
ehh..m,engemas pun sama
ina tak ske arrr...
ahahahaha