CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Saturday, September 27, 2008

sorry mirul....

sgt sadis smlmmm... ku tgh potong kuku mirul, skali terkena isi..waaaaaaaa..... dia nangis sungguh2.. aku tgk darah kat jari telunjuk dia yg kecik lagi halus tu... terus aku nangis... kesian sgt... alaa mirull... umi mintak maap... bukan sengaja... huhuuhuh.... masa tgk dia nangis tu aku rase sgt sadis tauu...sbb biase dia nangis manja2 minta susu...suh tukau pampers... ni nangis kesakitan.. sgt x sanggup...aku marah diri aku sendiri sbb x pandai nak potong kuku dia.. 1st time ari tu aku potong xde pape...smlm tgh aku potong kuku tu..dia tarik2 tangan dia...terkena laa isi... duhh!!! sib baik mak ada...sbb aku dh panik + takut.... mak cepat2 buh minyak sikit... dodoi2 bg susu...dia diamm... sgt sadiss wooo... smpai mlm aku terigt2 dia nangis sakit tu... aku mmg suka usik2 dia... suka dgr dia nangis manje2... tp x sanggup dengar dia nangiis cam smlm lagi.... huhuhuu...till now, abi dia x tau jari telunjuk amirul luka smlm... sbb aku pakaikan sarung tangan dia... sori abg...sori amirul... i didn't mean 2 hurt u... tp mak ckp mirul ni kuat... dulu mak bwk gi inject pun dia x nangis... smlm pun masa mandi kan dia sikit pun dia x nangis... air kena kat tangan dia yg luka tu.... rilek je.... huhuhuuh.... very good boy... apepun, skrg aku rase fobia jap nak potong2 kuku dia... sori again mirul....sian anak umi.. :(

1 comments:

AzuraNizam said...

et..kalau nak potong kuku masa dia tido..so..dia tak gerak2..takpe2..learning process ni..mirul memang kuat..