CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Thursday, September 25, 2008

me in bad mood........

hukhukhukkk.... hati ku sgt sakit... campur geram!! keadaan kat opis pagi ni cukup buat aku ilang sabar... jgn laaa marah2 atas muka aku... pastu kuat2.... pulak tu bukan salah aku... dah bos dia yg suh aku wat surat tu... kot iyer gred ko lagi tinggi dr aku, tp agak2 laa kannn... kalau dh pandai sgt gi laa tegur bos ko tu directly... asyik kutuk bos ko jer.... aku ni dh cukup sabar tau... kejap org R&P suh aku wat keje...kejap Penguatkuasa suh aku wat keje... ntah mana 'tapak' aku yg sebenarnya.. berebut2 nak aku masuk unit masing2.... buat laa carta organisasi..senang aku nak tgk mana aku duduk... ni org daerah pun pening ngan aku...diorg kekdg dok tanye aku ni dok unit mana... sbb program R&P aku ada...Program unit Penguatkuase aku ada gak... org lain xdok lerr cam aku ni... huhuhuhu... sakit ati ku.....

baru tadi aku campak je kertas yg dia mintak atas meja dia depan kerani... this is 2nd time aku campak2 kertas atas meja...kali pertama ngan pegawai yg sma gred... ni dgn gred yg atas sikit je dr aku.... kan dah kuar peel x elok aku.... sepatah haram aku x ckp... terus campak atas meje... rase besalah..tp aku wat bodo jer... aku tau nanti dia dtg agik mintak aku tlg dia... bukan mintak disanjung2 ke... tp jgn wat aku ilang sabar... aku dh tlg dia taipkan surat yg bos dia arahkan dia buat...then dia mintak aku tlg settle kan..dah settle x kena jgn marah2... tegur dgn baikk... dh tau aku ni 'air-panas' jgn laaa didihkan lagi lakkk...



p/s: next time tuan harus hati2 bila marah kat saya.... bukan silap saya,bos tuan yg ajar saya wat surat macam tu.... & jgn marah2 x tentu pasal.....

0 comments: