CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Thursday, March 13, 2008

horaayy..2day is thurday...

yaaa...aku paling suke ari kamis...pasal pas ari kamis, ari jumaat..jumaat cuti... tapi yg best utk jumaat ni ialah sbb.....

heheheh....esok mlm aku naik bas ngan abg gi shah alam...wahahahah..kena gi kursus kat johor..boleh je gi direct ke johor tapi saje aku nak jenjalan...mintak driver hantor pun leh..tp saje je... sambil menyelam smbil minum air... smbil kursus sambil jalan2... kalau x sengal aku dok dlm opis yg ntah ape2 ni... Woi!! cepat aaa kuar kan surat transfer aku tu... menci aku tgk opis ni..xde feel nak keje.. ari tu x sabar2 kan nak transfer aku..

aku baru pas morning tea ni ngan abg...minum per?? as usual laa Nescafe.. aku kan Nescafe addict.. angah kalau kena Nescafe aku bancuh dulu kompem x tido pastu... mau x nyer..aku suka nescafe lebih. mmm....pasni kul 12 aku nak gi teman dia gi medical checkup & gi bank.. bulan 5 ni dia nak masuk blajor balik... abang, chanyuk2.... dia wat pjj jer...kat usm.. mmm.. pesal ntah both of us mmg xde perasaan kat opis ni... kalau ikut hati aku nak bakor jer opis ni... tapi kan jadi marahkan kelambu nyamuk dibakar... erk?? betul ke peribahasa tu??? aahhh..peduli aaa betul ke x..aku mmg benci nyamuk.. so kalau leh bakor nyamuk mmg aku bakor jerr... punye benci aku kat nyamuk kalau kat mati pun aku pijak lagi... suke2 ati dia nak isap darah org... jap2... aku merepek ape ni.. huhuhuhu...menci2... mintak tuhan bg aku sabar sikit lagi...abg pun mula menci kat opis ni... dia skrg kalau org bagi keje kat dia, dia nak ada itam putih.. kalau main suruh je xde nye dia buat... sama cam aku...xde perkataan "TOLONG" jgn harap aku nak tolong buat.. itu pun lum tentu aku buat..tengok angin aku cam ner.. dulu ye aaa.. aku x kisah sgt.. tapi bila dah semua nak jd enau dlm belukar aku pun terpaksa laa jd gitu.. aku SELFISH ker?? peduli laaa.. aku x kisah... sape suh wat aku jd mcm tu..

tau nape kitorg jd gini...nuhh!! pasal ada tuan hakim baru dh dtg... dulu xde tuan hakim.. skrg ada.. dah tu dia still bawak mentaliti dr pat lama dia..wei... ko keje kat PS dulu... ni Negeri.. mana leh sama cara pemerintahan... sana leh laa ko nak jd diktator.. tapi tu laaa.. bak lirik Dato' M Daud Kilau "Aku orang kecil engkau orang besar,Kau ibarat gajah Ku hanya semut merah......" tapi igt woi... semut merah kalau gigit sakit gak tau..silap2 bengkak ko... huhuhuhu...

x mo pikir pasal ni laa skrg.. baik pikir esok leh gi jenjalan...wahahahah...best2...seminggu xyah masuk opis... itu yg aku suka...yeahhh bebehhh... yg penting KITA ENJOY!!!!!!!

1 comments:

Super Nia Hana said...

uishh bebetul marah ekk

hamboii..bebetul sonok dia takyah masuk opis..ahahahaha