CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Thursday, March 13, 2008

aNgEL??...

Semalam abg send kat email lirik lagu... hehehee.. lagu nasyid.. seriusly aku mmg x pernah dgr lagu nasyid tu..sbb?? ye aahhh aku ni dak sengal..mana laa aku dgr lagu org2 baek ni... jap aku paste kat sini lirik tu...Abg kata kump Hijjaz nyanyi... siap ngan file mp3 dia send..



Bidadari
---------
Bidadari bidadari temanilah resahku
Bidadari bidadari tenangkanlah jiwaku
Sumpah setia hidup mati selamanya
Kerna kau isteriku, isteriku tercinta
Pelengkap rusuk kiriku
Bidadari bidadari jadilah pendampingku
Bidadari bidadari jadilah sang setia
Kerna cinta, cinta suci buktinya
Tidak pernah sepi, sepi daripada
Cobaan yang tak terduga
Kau umpama bintang utara
Penunjuk jalan yang terang
Kau beri harapan saat kujatuh
Bangun semula
Dan berikan sakti cintamu
Penawar racun berbisa
Dan ikatan kita cinta abadi
Hanya di syurga

Thanks 4 da song dear...

1 comments:

Super Nia Hana said...

ececececcece
kasi org jeles je et nih

aku mahu kawennnn
ahahahah